Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Obchodní podmínky

    Obchodní podmínky a další informace

    Způsoby objednání zboží:

    1) Objednávkový formulář na našich webových stránkách - stačí vložit zboží do košíku, vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme kontaktovat, kdy zboží doručíme nebo zašleme poštou. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení zboží, případně i hodinu a den, kdy by Vám to vyhovovalo nejvíce.

    2) Emailem - zašlete email na adresu info@bioaura.cz Do předmětu napište „OBJEDNÁVKA“, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.

    Dodací lhůty:

    Zboží ve vybraných lokalitách (viz Doprava a platba) rozvážíme jak v pracovních dnech, tak i o víkendech, pokud není uvedeno jinak.

    Zboží odesíláme obvykle do 2 pracovních dnů (v případě zboží na objednávku je to od doručení výrobcem na sklad). Zboží označené „SKLADEM“ expedujeme prostřednictvím vybraného přepravce do 2 pracovních dnů, obvykle však následující pracovní den po obdržení objednávky.

    K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné, balné neúčtujeme.

    Zboží na objednávku má zpravidla delší lhůtu pro doručení.

    V případě zpoždění Vaší objednávky, Vás budeme informovat.

    Upozorňujeme zákazníky, že všechny uvedené termíny dodání jsou pouze orientační, pokud není výslovně uvedeno, že je zboží „SKLADEM“.

    Společnost Bioaura.cz v žádném případě neodpovídá za zpoždění či jiné komplikace při doručení expedovaného zboží, které je způsobeno problémy na straně přepravce, tj. kurýrní služba, Česká pošta či jiný poskytovatel poštovních služeb. Z hlediska dodacích lhůt se ve vztahu ke společnosti Bioaura.cz za splnění termínu dodací lhůty považuje den expedice zboží přepravci.

    Reklamace, výměna a vrácení zboží:

    • Zboží lze reklamovat dle podmínek obchodního zákoníku dle informací na výrobku
    • Oznámení reklamace či vrácení zboží je možné emailem
    • Kupující má právo na vrácení zboží, a to do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do 14 dní od převzetí zboží.
    • V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dní od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu na náklady kupujícího. Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebené, kompletní, včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a případných dárků obdržených s produktem a v původním obalu. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato!
    • V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající plnění poskytnuté kupujícím kupujícímu nejpozději do 14 dní od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
    • Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé.
    • Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující včetně zaslání vyměněného zboží. Ceny za opětovné zaslání jsou stejné jako ceny za dopravu, viz náš ceník na stránce Doprava a platba.

    Poškození zboží při přepravě:

    Naše firma expeduje zásilku přepravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků přepravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá přepravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude v nejbližším možném termínu zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.

    Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.


    Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná! Dávejte tedy, prosím, pozor, když zásilku přebíráte.

    Ochrana osobních údajů:

    Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu www.bioaura.cz souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.


    Děkujeme za pochopení.


    Příjemný nákup Vám přeje,
     Tým BIOAURA


    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace V pořádku

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit